Cereri de informații publice

Cereri de informații publice

La solicitarea cetățenilor și, desigur, din proprie inițiativă depun constant cereri de informații publice către autoritățile centrale și locale. Vă stau la dispoziție vineri la biroul parlamentar pe care îl împart cu senatorul Mihai Goțiu pe str. Tipografiei, nr. 11, interfon 4, și la adresa adrian.dohotaru@cdep.ro. Le mulțumesc consilierilor mei, Elena Muscă și George Trif, care sunt de un real ajutor în a duce doleanțele cetățenilor mai departe la autorități.

Către Primăria Municipiului Cluj-Napoca,
Strada Moților 3
CLUJ-NAPOCA

Cerere de informații publice

Subsemnatul Adrian Octavian Dohotaru, în calitate de membru al Parlamentului României, Camera Deputaților, circumscripția electorală nr. 13 Cluj, și de membru al partidului Uniunea Salvați România (USR), cu sediul în București, Str. Carol Davila Nr. 91, Parter, Ap. 1, Sectorul 5, formulez prezenta cerere în temeiul Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.
Vă rog să-mi comunicați o copie a deciziei prin care a fost numit d-nul Țene Ioan Vasile în funcția de șef al Biroului Învățământ, cultură, culte, sport, societate. Menționez că nu este necesară și copia contractului individual de muncă. Totodată, vă rog să cenzurați elementele care țin de remunerație.
Doresc ca informațiile solicitate să îmi fie furnizare în format electronic la cl@usrcluj.ro
Vă mulțumesc anticipat pentru amabilitate,

Cu stimă,
Adrian Octavian Dohotaru

Către Institutul Clinic de Urologie și Transplant Renal,
Str. Clinicilor nr. 4-6, 40006
CLUJ-NAPOCA

Cerere de informații publice

Subsemnatul Adrian Octavian Dohotaru, în calitate de membru al Parlamentului României, Camera Deputaților, circumscripția electorală nr. 13 Cluj, și de membru al partidului Uniunea Salvați România (USR), cu sediul în București, Str. Carol Davila Nr. 91, Parter, Ap. 1, Sectorul 5, formulez prezenta cerere în temeiul Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.
Prin Legea nr. 95/2006 s-a aprobat Regulamentul privind stabilirea unor forme de sprijin financiar de la bugetul local al municipiului Cluj-Napoca și prin Hotărârea de Consiliu Local nr. 276/2017 s-a reglementat ca principiu fundamental al acordării fondurilor în cadrul art. 6, lit. b.), transparența.
În consecință, vă rog să-mi puneți la dispoziție o copie a documentației de solicitare a sprijinului financiar prevăzută la art. 10 al HCL 276/2017, pct. 14, lit. b, anume devizul tehnic estimativ anexat la cererea emisă de Institutului Clinic de Urologie și Transplant Renal Cluj-Napoca, înregistrată la Primăria Municipiului Cluj-Napoca cu nr 170238/42/06.04.2017, care a stat la baza acordării finanțării în valoare de 450 000 lei către Institutul Clinic de Urologie și Transplant Renal, care a fost aprobată în cadrul Ședinței de Consiliu Local din data de 22 iunie prin proiectul prezentat la punctul 49 din Ordinea de zi.
Doresc ca informațiile solicitate să îmi fie furnizare în format electronic la cl@usrcluj.ro
Vă mulțumesc anticipat pentru amabilitate,

Cu stimă,
Adrian Dohotaru

Parlamentul României
Camera Deputatilor

Întrebare

Către: Domnului Alexandru Răzvan Cuc
Ministrul Transporturilor
De la: Deputat Adrian Octavian Dohotaru

Obiectul interpelării: Starea DN1c

Stimate domnule Ministru,

Vă aduc la cunoștință că DN1c, între localitățile Cluj-Napoca și Dej, deși a fost recent supus unor lucrări de reabilitare care au adus carosabilul la cele mai înalte standarde, a intrat de curând în șantier și a reușit să genereze importante perturbări de trafic. Mai mult, calitatea lucrărilor noi executate pare a fi sub nivelul celor existente, chiar sub nivelul calității carosabilului anterior începerii acestor lucrări.
Pentru a înlătura dubiile privind oportunitatea realizării acestor lucrări și având în vedere că rezultatul lucrărilor au generat o scădere a calității drumului, vă rog să-mi comunicați următoarele:
Raportul care a constatat necesitatea intervențiilor în desfășurare pe DN 1C pe segmentul situat între localitățile Apahida și Dej;
Calendarul de lucrări asumat pentru desfășurarea acestor lucrări în sectorul de drum menționat, precum și tipul de activități care vor fi desfășurate alături de valoarea acestora.
Regimul de desfășurare a acestor lucrări: dacă sunt realizate în regia proprie a Direcției sau de un terț, iar în acest caz vă rog să specificați numele companiei contractante.
Data de expirare a termenului de garanție pentru lucrările de reabilitare anterioare realizate pe același segment de drum.
Doresc ca informațiile solicitate să îmi fie furnizare în format electronic la adrian.dohotaru@cdep.ro și în scris.

Cu deosebită considerație și respect,
Deputat
Adrian Octavian Dohotaru
Data
20/07/2017

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>