Joi, 28 iunie, s-a publicat convocarea unei ședințe extraordinare a Consiliului Local Cluj-Napoca în 2 iulie de la 14. Este „extraordinară” pentru că este a doua ședință convocată în iunie. Vă prezentăm o scurtă trecere în revistă a proiectelor de hotărâre de pe ordinea de zi.

Transport în comun

Darea în concesiune, către Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A., a unui autobus electric, cumpărat prin programul de colaborare cu Guvernul Elvețian [1] .
– Redevența 28 259 lei/an timp de 15 ani pentru fiecare autobus electric concesionat CTPCJ.
– Perioada de amortizare achiziției a autobuzelor este de 8 ani.
– Durata de utilizare a unui autobuz este 15 ani.

Schimbarea destinației unor spații

În urma acestor operațiuni se vor putea desfășura activități comerciale în aceste spații pe o perioadă de 5 ani.

A. O suprafață de 673 mp, parte din imobilul „cantină școlară”, situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Paris nr. 60, în incinta Colegiului de Muzică Sigismund Toduță. [2]
– Destinația se schimbă pe o perioadă de 5 ani pentru activități comerciale.
– Se estimează că ar fi 450 de elevi care ar lua masa la cantină, iar numărul de cadre didactice este de 50.
B. În cadrul Liceului de Informatică Tiberiu Popoviciu. [3]
1.  Pe Calea Turzii 140-142:
– Teren de fotbal – 459 mp
– Sală de Sport – 564 mp
2. Pe Zorilor 27
– Teren de fotbal – 1055 mp
– Sală de sport – 592 mp
* Programul comercial va fi între 15-22 luni-vineri și sâmbătă – duminică 8-22

Trecerea din domeniul privat în domeniul public a unor imobile

A. Imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Agricultorilor nr. 38. [4]
– Imobilul este folosit de Poliția Locală, secția 4, din mai 2018.
– Operațiunea este necesară pentru clarificarea stării legale pentru că nu apărea în Cartea Funciară.
B. Apartamentele nr. 6 și 9 de pe B-dul Eroilor nr. 1. [5]
– Vor fi administrate de către Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca
– Apartamentele vor fi atribuite desfășurării activității Direcției de Semafoare din cadrul Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca.

Aprobarea unor operațiuni cadastrale

A. Înscriere în cartea funciară a unui imobil situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Primăverii f.n. [6]
– Operațiune necesară clarificării situației cadastrale a terenurilor publice de pe strada Primăverii.
B. Însușirea documentației de dezlipire a imobilului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Galaxiei nr. 7/A. [7]
– Imobilul este deținut în coproprietate cu alte persoane fizice, iar prin această Hotărâre terenul va fi dezmembrat în trei parcele, dintre care una va reveni Consiliului Local.
C. Însușirea documentației cadastrale de alipire a imobilelor cu nr. cad. 272847 și 316343, situate în municipiul Cluj-Napoca, str. Cireșilor nr. 15. [8]
– Se vor alipi două terenuri dintre care unul în proprietatea privată a d-nei Cuceu Mariana și unul în proprietatea Consiliului Local Cluj-Napoca, dar asupra căruia d-na Cuceu Mariana are un drept de concesiune pe 49 de ani.
D. Aprobarea acordului de radiere, din C.F. nr. 251475 Cluj-Napoca, a dreptului de proprietate al Statului Român, în administrarea operativă a Sfatului popular al orașului Cluj, asupra cotei de 11096/322500 parte din imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, Piața Muzeului nr. 4, fostă str. Dimitrov nr. 7. [9]
– Operațiunea presupune ștergerea mențiunii ca proprietar a Consiliului Local din Cartea Funciară a imobilului întrucât nu mai deține niciun drept asupra apartamentelor.

Alocarea a 50000 de lei

Aprobarea alocării sumei de 50.000 de lei de la bugetul local pe anul 2018, pentru organizarea evenimentului „100 de ani de relații de prietenie româno-americane”, cu sprijinul Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca. [10]
Suma va fi folosită după cum urmează:
– 8000 lei – artiști
– 7000 lei – scenă/sonorizare/lumini
– 35000 lei – recepție 470 de invitați
Evenimentul face parte din calendarul Centenarului Marii Uniri.